Multes de fins a 3.000 euros
Interior sanciona dues quines eròtiques celebrades el Nadal passat a Fornells i Viladamat
Els Serveis Territorials del Departament d’Interior a Girona han sancionat dues quines celebrades el Nadal passat a Fornells de la Selva i Viladamat.
Segons informa la Generalitat, el motiu de la sanció és que els organitzadors van incorporar un espectacle de tipus eròtic a la quina i no van demanar la corresponent autorització.
Les sancionades són les que van portar a terme el Jovent de Fornells, que ha acabat amb una multa de 1.500 euros, i la que van celebrar les entitats de Viladamat, que han rebut una sanció de 3.000 euros.
La sanció de Viladamat és més elevada per haver utilitzat taules i cadires per bloquejar les sortides d’emergència del local. El dia en què se’ls va sancionar hi havia més de 600 persones que omplien el local, indica el departament.
Avís als ajuntaments
Notícies relacionadesInterior destaca que les dues quines, en un moment donat de la vetllada, interrompien el Joc de la Quina per portar a terme un espectacle de tipus eròtic pel qual no disposaven d’autorització.
El Departament d’Interior informa que aquest any ha comunicat a tots els ajuntaments que el fet de comunicar la realització de la quina no comporta l’autorització d’espectacles, ja que això requereix una autorització extraordinària.
- ¿Per què el 4 de febrer és el Dia Mundial contra el Càncer?
- Mort i memòria Holanda i Escòcia disponen de rituals poètics per a persones que moren en solitud i sense suport social
- Com queden les prestacions Les pensions pujaran un 2,7% i les mínimes ho faran més d’un 7%
- Els comptes del 2026 Catalunya posa les primeres multes per vulnerar la llei d’habitatge
- L’escut social El Govern suavitza la moratòria contra els desnonaments per salvar les pensions
