Violència sexual
L’Audiència envia a judici Dani Alves acusat d’agressió sexual
L’Audiència de Barcelona ha enviat a judici l’exfutbolista del FC Barcelona Dani Alves per un delicte d’agressió sexual, acusat de violar una jove al reservat de la discoteca Sutton de Barcelona el 30 de desembre.
El jugador es manté en presó preventiva des que se’l va detenir. Els fets van passar de matinada a la sala del carrer de Tuset.
Temes:
- Història de superació Quim Vilamajó, escriptor i influencer amb síndrome de Down: «Puc fer les coses bé i també equivocar-me com qualsevol altre»
- Drets laborals El permís laboral de 5 dies que tenen tots els treballadors el 2026 i que molts no estan fent servir
- Entrevista Elena Ibáñez, biòloga cel·lular: "Hi ha estudis que han detectat microplàstics en el semen i en els ovaris"
- Fauna sorprenent Troben un peix que és capaç d’escalar 15 metres de roca a les cascades
- Fins al 18 de maig Catalunya obre el termini per sol·licitar la beca general d’estudis universitaris i no universitaris per al curs 2026-2027
