Tenia 57 anys
Mor una turista espanyola a Bali després de participar en una expedició de busseig
Les autoritats d’Indonèsia van confirmar aquest dijous que una dona de nacionalitat espanyola, una infermera de 57 anys, ha mort després d’una expedició de busseig a la platja de Tulamben, a la turística illa de Bali.
D’acord amb l’informe policial divulgat per la policia de la regència de Karangasem, situada a la part est de Bali, la causa probable de la mort ha sigut la ruptura d’un vas sanguini després de fer dues immersions de busseig, de prop d’una hora cada una.
Ruptura d’un vas sanguini
Els fets es van donar dimarts, quan la dona i un grup d’altres turistes estrangers es van dirigir a la platja de Tulamben per participar en una expedició de busseig. La víctima va completar la primera immersió, al voltant de les 11.30 hora local i que va durar 48 minuts, amb èxit, i «encara es trobava en bon estat de salut, descansant durant una hora».
Notícies relacionadesNo obstant, després d’acabar una segona immersió, sobre la 13.45 hora local i de prop de 52 minuts, la dona es va queixar de falta d’aire després de tornar a la superfície i va ser immediatament traslladada a un centre de salut comunitari, on va arribar a ser atesa.
«La víctima va ser declarada morta a causa de la ruptura d’un vas sanguini» a les 16.20 hora local i segueix a l’Hospital Regional de Karangasem, acompanyada del seu marit, perquè li practiquin una autòpsia, assenyala l’informe de la policia.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- LA CULTURA QUE VE (2) Les claus del teatre del 2026, de clàssics a Palestina
- Nous llançaments L’editorial Devir aposta pel manga de creació local
- La caixa de ressonància Gires d’aniversari: una forma de fugir del present
- CRÍTICA Xabier Anduaga es llueix al Liceu
- Cançons ingràvides La vulnerabilitat com a arma
