Tenia 57 anys
Mor una turista espanyola a Bali després de participar en una expedició de busseig
Les autoritats d’Indonèsia van confirmar aquest dijous que una dona de nacionalitat espanyola, una infermera de 57 anys, ha mort després d’una expedició de busseig a la platja de Tulamben, a la turística illa de Bali.
D’acord amb l’informe policial divulgat per la policia de la regència de Karangasem, situada a la part est de Bali, la causa probable de la mort ha sigut la ruptura d’un vas sanguini després de fer dues immersions de busseig, de prop d’una hora cada una.
Ruptura d’un vas sanguini
Els fets es van donar dimarts, quan la dona i un grup d’altres turistes estrangers es van dirigir a la platja de Tulamben per participar en una expedició de busseig. La víctima va completar la primera immersió, al voltant de les 11.30 hora local i que va durar 48 minuts, amb èxit, i «encara es trobava en bon estat de salut, descansant durant una hora».
Notícies relacionadesNo obstant, després d’acabar una segona immersió, sobre la 13.45 hora local i de prop de 52 minuts, la dona es va queixar de falta d’aire després de tornar a la superfície i va ser immediatament traslladada a un centre de salut comunitari, on va arribar a ser atesa.
«La víctima va ser declarada morta a causa de la ruptura d’un vas sanguini» a les 16.20 hora local i segueix a l’Hospital Regional de Karangasem, acompanyada del seu marit, perquè li practiquin una autòpsia, assenyala l’informe de la policia.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
