Investigació oberta
Nit vandàlica a Manresa: atac contra sis autocars de l’estació de busos

Un grup de jovesva trencar, aquest diumenge a la nit, els vidres de sis autocars de l’estació de busos de Manresa, segons fonts dels Mossos d’Esquadra. Els fets van tenir lloc cap a les nou del vespre quan un grup d’almenys tres joves (segons es pot veure en uns vídeos que s’han fet virals a les xarxes) va començar a trencar amb pedres els vidres dels autocars que estaven estacionats i fora de servei.
Un grup de joves va trencar amb pedres els vidres de vehicles fora de servei
Els Mossos d’Esquadra estan investigant els fets i duent a terme gestions per esbrinar la identitat dels autors, segons les primeres informacions facilitades pel cos al diari ‘Regió 7’. Ricard Costa, director de Castellà, que forma part del grup Sagalés, que gestiona l’estació d’autobusos, assegura que hi ha set autocars afectats.
Bretolada sense precedents
Notícies relacionadesMalgrat l’atac, els busos han pogut oferir el servei habitual aquest dilluns. Sobre la seguretat a l’estació, Costa explica que la il·luminació va millorar la situació i assegura que mai s’havien trobat una situació com la de diumenge a la nit. En aquest sentit, afirma no saber el motiu de l’atac i creu que es tracta d’una bretolada.
Diversos Busos de @sagalesbus @Alsa_autobuses i @monbusinfo afectats per les pedrades realitzades cap aquests aquest vespre a la Estació d'Autobusos de Manresa per les quals alguns estaran dies sense poder sortir a prestar servei ja que no es poden fer en aquestes condicions https://t.co/29aD9zZAot
— Pau Jose María Martínez (@paujosemaria24) 24 de septiembre de 2023
L’acte vandàlic va tenir lloc un dia després de la baralla multitudinària al passeig de Manresa. La baralla es va produir dissabte a la tarda i va enfrontar dos grups que van utilitzar taules i cadires de les terrasses d’alguns establiments per colpejar-se. Es desconeix si aquest acte vandàlic està relacionat amb la baralla.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE