Al Bages
Detingut un agent dels Mossos d’Esquadra per una agressió sexual

55071746 59
Un agent del cos dels Mossos d’Esquadra ha sigut deteingut al Bages acusat d’un delicte d’agressió sexual, segons ha confirmat la policia a ‘Regió 7’, diari del grup Prensa Ibérica. El cas, que ha avançat ‘Nació Manresa’, el porta el Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, que ha decretat el seu ingrés a la presó de manera provisional.
Els Mossos no han revelat el tipus d’agressió sexual que divendres passat va provocar la detenció de l’agent, però han confirmat que el presumpte delicte del qual se l’acusa el va cometre dins de l’àmbit de la seva vida privada.
Des de l’última reforma del Codi Penal, el tipus delictiu d’agressió sexual preveu des de les anteriors formes tipificades com a abús sexual fins a la violació.
- Avis per primera vegada Les tendres fotos de Bruce Willis i Demi Moore com a avis
- ‘The World’s 100 Best Clubs’ Dues discoteques de Barcelona entren al ‘top 10’ de les millors del món 2023
- Successos Trobats 80 quilos de cocaïna en un ‘narcomagatzem’ a Santa Perpètua regentat per dos germans
- IRREGULARITATS A L’ESPAI BARÇA L’entorn barcelonista, davant les denúncies a les obres del Camp Nou: «És una autèntica vergonya»
- Final abrupte Cancel·len el creuer que oferia una volta al món de tres anys
- Xarxes socials Així ha sigut la reaparició d’Aitana després de l’anunci de la seva ruptura amb Sebastián Yatra
- Ruta noctàmbula Aquestes són les 100 millors discoteques del món el 2023
- Ramaderia ¿Pot arribar a Espanya la pesta porcina que ha contagiat un ciutadà britànic?
- Energia El Govern ultima una ampliació urgent de xarxes elèctriques per més de 900 milions
- Idealista El súmmum del lloguer a Barcelona: un «àtic» de 12 metres quadrats per 650 euros al mes