Successos
Mor ofegada una nena de dos anys en una piscina particular a l’Ametlla de Mar

Una nena de dos anys ha mort ofegada accidentalment aquest dimarts en una piscina privada a l’Ametlla de Mar (Baix Ebre). L’avís es va rebre entorn de dos quarts de vuit de la tarda, en una vivenda de lloguer turístic de l’avinguda Calaforn de la urbanització Tres Cales.
Segons ha avançat La Cala Radio, i ha confirmat l’agència ACN, la menor estava passant uns dies de vacances en aquesta residència amb els seus pares i germans, una família d’origen alemany i rus. En un moment de distracció, la nena es va ofegar i va ser la germana que va alertar que era al fons de la piscina.
Notícies relacionadesMalgrat les maniobres de reanimació dels Serveis d’Emergències Mèdiques (SEM) no va poder salvar-se la vida de la menor. També es va activar el servei d’atenció psicològica per a la família.
Aquest està sent un estiu tràgic en platges i piscines de Catalunya. Amb aquesta ja són 19 les persones mortes per ofegament. Dilluns va morir una dona de 88 anys a la platja del Somorrostro de Barcelona.
- Els bars de Gràcia, en peu de guerra per un veto i un error de l’Ajuntament
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- El mirador de la Torre de Collserola ofereix vistes gratis
- L’esborrament del mòbil del fiscal
- Xoc entre Vox i l’Església a Catalunya pel cas de Jumella
- Lacra social Toc de queda, llei més severa i pares responsables: França busca tallar d’arrel la creixent violència juvenil
- Catàstrofe natural Les pluges torrencials deixen més de 230 morts i centenars de desapareguts al Pakistan i l’Índia
- Successos Protecció Civil posa en alerta el pla Infocat per risc d’incendi a les Terres de l’Ebre, Ponent i l’Empordà
- Mort Mor l’expresident d’Aragó Javier Lambán
- Afganistan: un any de la victòria talibana