Tercera edat
Busquen un home de 87 anys a Palafrugell, desaparegut després d’escapar-se de la residència
Els Bombers de la Generalitat estan buscant un home de 87 anys a Palafrugell (Baix Empordà), després que se’ls alertés que s’havia escapat del geriàtric on estava ingressat.
Segons expliquen fonts dels Bombers, l’avís es va rebre divendres al voltant de les 16.15 hores, moment en què va muntar i va activar el dispositiu de recerca. Les tasques per localitzar-lo s’estan portant a terme entre la zona de l’avinguda Pompeu Fabra de Palafrugell i el poble veí, Regencós (Baix Empordà).
Els Bombers participen amb 10 dotacions terrestres i un helicòpter, i també s’ha demanat activar les unitats canines. Els Mossos d’Esquadra recolzen la investigació amb 4 dotacions i també hi participa la policia local.
- Exercicis Cold Response 2026 Soldats dels EUA i Dinamarca simularan una guerra a l’Àrtic en unes maniobres de l’OTAN en plena tensió per Groenlàndia
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Escoltar les víctimes
- Negociació Mas insta Junts a entrar en la negociació sobre el finançament per millorar el pacte d’ERC
- Llibre ‘Muñeca de trapo’ Vaitiare, la primera ex de Julio Iglesias que va parlar de trios i cocaïna en el seu llibre ‘Muñeca de trapo’: «Cada nit hi ha una dona diferent al nostre llit»
- RES ÉS EL QUE SEMBLA Montero i la lletra petita del nou model de finançament autonòmic
