Successos
Una ‘manada’ alemanya, detinguda per violar una jove a Mallorca
La víctima va acompanyar un dels joves a l’hotel després d’haver-lo conegut aquella nit, però al veure que hi havia cinc joves més allà va intentar anar-se’n i suposadament la van forçar
Catalunya demana respostes a un grup d’experts sobre l’auge de nens agressors sexuals
La Policia Nacional ha detingut cinc joves alemanys per, presumptament, participar en una agressió sexual múltiple a una jove compatriota a Platja de Palma. Pel que sembla, la víctima havia conegut un jove de 20 anys, la seva edat. Després d’anar junts a la platja hauria accedit a acompanyar-lo a l’habitació de l’hotel. No obstant, al trobar-hi cinc joves més, hauria intentat marxar. En aquell moment, suposadament, l’haurien forçat.
La Policia ja va detenir dijous a la matinada cinc turistes alemanys d’uns 20 anys per la presumpta violació a la jove a l’habitació d’aquest establiment a la Platja de Palma, un destí turístic habitual de Mallorca per a la població germànica. L’últim arrestat fins al moment va mantenir relacions sexuals consentides amb la jove, però després van arribar els seus cinc amics a l’habitació on estaven i alguns d’ells la van violar, mentre que els altres van consentir la presumpta agressió sexual.
Els fets van passar cap a les 3.50 hores de dijous, a la platja de Palma. Una jove alemanya de 20 anys va conèixer un altre noi germànic de la seva mateixa edat i, després de beure alguna cosa, van anar a la platja. Després ella va accedir a acompanyar-lo a l’habitació del seu hotel. Una vegada allà, la noia va intentar marxar-ne després de trobar-se quatre nois més i entre els cinc, presumptament, l’haurien violat.
Després de denunciar els fets a l’establiment hoteler, diversos cotxes patrulla de la Policia Nacional es van personar al lloc i van detenir els cinc per una presumpta agressió sexual. Aquest matí s’ha detingut el sisè jove. Agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional investiguen els fets.
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
