S’omplen 500 piscines
Gairebé 100.000 persones s’afegeixen al ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’ en el seu 30è aniversari
La malaltia de les ‘mil cares’, un desafiament per al sistema sanitari
Identificada per primera vegada una variant genètica associada a la gravetat de l’esclerosi múltiple
Unes 100.000 persones s’han llançat aquest diumenge, 9 de juliol, a 500 piscines que s’han afegit al ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’, coincidint amb el seu 30è aniversari.
Una malaltia que fa 30 anys «es desconeixia, perquè no tenia cap mena de tractament», i que ara «comença a veure la llum al final del túnel». «Ara disposem de més de 16 tractaments», ha celebrat Rosa Masriera, directora executiva de la Fundació Esclerosi Múltiple.
La iniciativa solidària contempla recollir uns 300.000 euros bruts que destinarà a l’esclerosi múltiple avançada. A Barcelona, en l’acte central celebrat al Club Natació Atlètic Barceloneta han participat la presidenta del Parlament, Anna Erra i els consellers Laura Vilagrà, Manuel Balcells i Carles Campuzano.
- Drets hereditaris Poden els meus pares vendre la casa sense donar-me res? L’advocada Laura Lobo explica què diu la llei sobre l’herència
- Del 2 al 6 de juliol Barcelona rebrà el Tour il·luminant espais de groc i amb una ‘fan zone’ a Ciutat Vella
- Requisits clau Avís de la Seguretat Social a qui es jubila: poden rebutjar la pensió si no compleixen aquestes condicions
- En la seva línia Rosalía no només actuarà a la tercera temporada 'd’Euphoria’: així és el nou repte que assumeix la catalana a la sèrie de Zendaya
- Nova eina interactiva Els arquitectes còmplices de Gaudí que amaguen set grans icones de Barcelona
