S’omplen 500 piscines
Gairebé 100.000 persones s’afegeixen al ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’ en el seu 30è aniversari
La malaltia de les ‘mil cares’, un desafiament per al sistema sanitari
Identificada per primera vegada una variant genètica associada a la gravetat de l’esclerosi múltiple

Unes 100.000 persones s’han llançat aquest diumenge, 9 de juliol, a 500 piscines que s’han afegit al ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’, coincidint amb el seu 30è aniversari.
Una malaltia que fa 30 anys «es desconeixia, perquè no tenia cap mena de tractament», i que ara «comença a veure la llum al final del túnel». «Ara disposem de més de 16 tractaments», ha celebrat Rosa Masriera, directora executiva de la Fundació Esclerosi Múltiple.
La iniciativa solidària contempla recollir uns 300.000 euros bruts que destinarà a l’esclerosi múltiple avançada. A Barcelona, en l’acte central celebrat al Club Natació Atlètic Barceloneta han participat la presidenta del Parlament, Anna Erra i els consellers Laura Vilagrà, Manuel Balcells i Carles Campuzano.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Una ofensiva per fer esclatar una rebel·lió a l’Iran
- Guerra al Pròxim Orient Israel amenaça d’atacar "qualsevol objectiu i lloc del règim aiatol·là"
- Xocs entre socis El finançament i l’habitatge sustenten la majoria d’Illa malgrat l’aeroport
- Territori Cisma a la Segarra
- Partits polítics ¿Qui votaràs?