Ofegament mortal
Mor un home de 76 anys en una piscina de Ponts (Lleida)

Un home de 76 anys i nacionalitat espanyola ha mort aquest migdia ofegat a la piscina d’un club esportiu de Ponts (la Noguera, Lleida).
Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 13.17 hores, informant que havien tret de l’aigua l’home, que estava en parada cardiorespiratòria, i que el socorrista l’estava intentant reanimar.
Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància i un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que han seguit amb les maniobres. Tot i així, l’home ha mort al lloc de l’incident. També s’ha desplaçat fins a Ponts una dotació dels Mossos d’Esquadra i els agents municipals.
Indicacions
Notícies relacionadesDes de Protecció Civil de la Generalitat han recordat la importància d’extremar les precaucions a les piscines i platges aquest estiu. Si s’observa que algú es troba malament o té dificultats dins de l’aigua s’ha d’avisar urgentment el servei de socorrisme o al telèfon 112 per facilitar que actuïn de manera ràpida.
A l’hora del bany, cal tenir presents sempre les nostres condicions i limitacions físiques i evitar un sobreesforç que ens dificulti la sortida de l’aigua i ens posi en risc.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys