Violència sexual
Dani Alves, des de la presó: «A l’única persona a qui he de demanar perdó és a la meva dona»

El futbolista Dani Alves ha assegurat que a l’«única persona» que ha de demanar perdó és a la seva dona, Joana Sanz, i que se sent condemnat «sense haver sigut jutjat» després d’ingressar a la presó el 20 de desembre per presumptament agredir sexualment una noia a la discoteca Sutton de Barcelona.
En una entrevista a ‘La Vanguardia’, el futbolista ha manifestat que, si en el moment en què va abandonar la discoteca –minuts després de la presumpta agressió sexual– algú l’hagués advertit que hi havia una noia que l’acusava d’haver-la agredit, ell s’hauria dirigit «immediatament» a una comissaria per aclarir l’ocorregut. També assegura que espera que el judici se celebri abans de final d’any i que confia que hi hagi justícia, a més de lamentar els sis mesos que fa que està en presó preventiva, ja que «mai» ha estat en els seus plans fugir.
L’endemà
«Fins ara s’ha explicat un relat molt espantadís de por i terror que no té res a veure amb el que va passar ni amb el que jo vaig fer», ha sostingut Alves, que ha afegit que s’ha decidit a parlar per demanar perdó públicament a la seva dona. Segons el jugador, es va assabentar de la denúncia l’endemà dels suposats fets. «A mi allà ningú em va dir res, vaig sortir de Sutton tranquil, vaig arribar a casa meva i em vaig dutxar, perquè la meva dona ja dormia i m’avergonyia de la infidelitat».
Notícies relacionadesEl futbolista ha explicat que continua sol en una cel·la del mòdul 13 de la presó de Brians 2 a Sant Esteve Sesrovires (Barcelona), que dedica el seu temps a escriure i que té, «almenys, tres projectes de llibre».
El jugador ha declarat dues vegades davant el jutge i ha canviat quatre vegades de versió. El 12 de juny, l’Audiència de Barcelona va rebutjar el recurs presentat per la defensa contra la decisió de la jutge d’instrucció de mantenir a la presó l’exfutbolista. Les indagacions estan pràcticament finalitzades i el tribunal ha instat a accelerar la instrucció per celebrar el judici. L’Audiència considera que «els indicis de criminalitat» que al seu dia es van valorar com a «suficients» per imputar-lo i empresonar-lo «es mantenen inalterables» i que el risc de fuga continua vigent, malgrat l’empadronament dels fills a Esplugues de Llobregat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat