Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | L’impacte de la moda a les xarxes socials
Parlem amb la periodista i comunicadora Patrycia Centeno, amb referència a l’estètica de dos jugadors del Betis que van utilitzar un bolso com a complement per assistir al casament d’un futbolista de l’equip.
¿Per què els dos futbolistes van patir assetjament a les xarxes després de filtrar-se la seva decisió?
Notícies relacionadesEl capítol d’avui el concretem en les formes, l’estètica, el pas dels temps i la maduresa i el sentit comú de molts de nosaltres.
On es pot escoltar
On es pot escoltar‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Kidical Mass Més de 3.000 ciclistes pedalen a Barcelona per reclamar una ciutat més segura i pensada per als nens
- Comicis del 17 de maig ¿Qui guanyarà les eleccions d’Andalusia 2026? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
- LA SITUACIÓ BLAUGRANA La segona i exitosa pell que cus Flick al Barça
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça d’atacar l’Iran «si es porta malament» mentre estudia la seva última proposta
- Els perfils Aliança Catalana obre el mercat de fitxatges independents i en capta dos de Junts i un del PSC per a les municipals
