Accident
Ferida una dona al cap per l’impacte d’una fletxa a les Franqueses del Vallès
Una dona ha resultat ferida al cap a conseqüència de l’impacte d’una fletxa a les Franqueses del Vallès (Vallès Oriental). Segons ha avançat Vallès Oriental Televisió i han confirmat a l’agència ACN fonts dels Mossos d’Esquadra, l’incident es va produir dilluns a la nit mentre la víctima passejava pel parc del Falgar de la població. D’acord amb la policia, un veí que estava practicant tir amb arc a casa seva va disparar l’artefacte que accidentalment va anar a parar al cap de la dona.
La veïna va haver de ser evacuada a l’Hospital de Granollers i ja ha sigut donada d’alta. La policia local de les Franqueses s’ha fet càrrec del cas.
- Pioneres: dones que obren camí (III Edició) La segona revolució feminista comença per mesurar, anomenar i acompanyar
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Novetat El truc per viatjar barat aquest estiu: l’eina de Google que t’avisa per correu si un hotel baixa de preu
- The World’s 100 Best Clubs Tretze discoteques de Barcelona estan nominades entre les millors del món del 2026: la llista completa de Catalunya
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
