Accident
Ferida una dona al cap per l’impacte d’una fletxa a les Franqueses del Vallès

Una dona ha resultat ferida al cap a conseqüència de l’impacte d’una fletxa a les Franqueses del Vallès (Vallès Oriental). Segons ha avançat Vallès Oriental Televisió i han confirmat a l’agència ACN fonts dels Mossos d’Esquadra, l’incident es va produir dilluns a la nit mentre la víctima passejava pel parc del Falgar de la població. D’acord amb la policia, un veí que estava practicant tir amb arc a casa seva va disparar l’artefacte que accidentalment va anar a parar al cap de la dona.
La veïna va haver de ser evacuada a l’Hospital de Granollers i ja ha sigut donada d’alta. La policia local de les Franqueses s’ha fet càrrec del cas.
- Trail Núria Picas venç el dolor: «He estat en la misèria durant més de set hores»
- A la Metropolitana Nord Els metges titllen de «racista» una ordre de Salut contra els estrangers que es tracten a Catalunya
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest octubre
- Seguretat La Policia Nacional ensenya què marcar al teu mòbil per trucar a emergències sense que el teu agressor se n’adoni
- Fauna de clima càlid Els arbres ‘antisequera’ que Barcelona planta per afrontar el canvi climàtic
- Legislació ¿Quant temps puc tenir la meva mascota sola a casa amb la nova Llei de Protecció Animal?
- Sisè aniversari de l’1-O: tots els actes, en directe
- Llei de benestar animal Deixar lligat un gos davant un supermercat et pot costar fins a 10.000 euros
- Contaminació La UE prohibeix la purpurina, perles exfoliants i altres microplàstics
- Humanitat Vides exemplars