Succés
Detingut per presumptament provocar un incendi en una nau industrial de Mataró
El ‘qui és qui’ de Mataró: així són els alcaldables de les municipals del 28M
Dos ferits en un desnonament a Mataró amb càrregues dels Mossos d’Esquadra
Els Mossos d’Esquadra van detenir dijous un home per presumptament provocar un incendi en una nau industrial de Mataró (Barcelona), segons han explicat en un comunicat aquest dilluns.
Cap a les set, els agents van rebre un avís en què s’informava del fet que hi havia un incendi en una nau del carrer Foneria de la localitat i que «aquest incendi era intencionat».
A l’arribar al lloc dels fets, la policia catalana va identificar un home de 24 anys i, després de diverses gestions, van poder relacionar-lo com a presumpte autor de l’incendi.
Notícies relacionadesDesprés d’extingir el foc, els Bombers de la Generalitat van localitzar 740 plantes de marihuana i peces de motos, 198 motxilles infantils, 180 despertadors i 139 carregadors de bateries.
La Unitat d’Investigació de la comissaria de Mataró s’ha fet càrrec de les gestions pertinents per aclarir els fets i identificar les persones relacionades amb aquests il·lícits penals.
- Noves relacions afectives Parelles sèniors que viuen separades, el model LAT en auge: «Conservo la meva llibertat i no discuteixo pel comandament de la tele»
- Entre Vila-real i l’Hospitalet Cau un clan familiar que es va apropiar de 19 vehicles d’alta gamma d’un servei de subscripció conegut com ‘el netflix dels cotxes’
- Comerç La batuda en súpers 24 hores va detectar una vintena d’infraccions laborals
- L’estratègia comunitària Tusk crida al rearmament d’Europa i critica la política migratòria de la UE
- Si compres per Shein, Temu o Amazon, atent a la nova estafa del paquet
- 11 de mayo ¿En qué estadio se jugará el Barça-Madrid? Podría no ser ni el Camp Nou ni Montjuïc
- Deute milionari Dos tràmits judicials retarden la resolució del concurs de creditors del Màgic Badalona
- Set mesos de la normativa Òmnium portarà a la Comissó Europea el seu informe sobre l’amnistia per assenyalar les «irregularitats» en la seva aplicació
- Pau Vallbé: «He defugit tot allò que fos l’èxit ràpid, m’he anat autoboicotejant per créixer a poc a poc»
- Final de les bonificacions estatals El cansament dels usuaris del transport públic: «Entenc que els polítics es barallin, però la mobilitat de la gent n’hauria de quedar al marge»