Premis Woman Beauty
‘Woman’ premia la bellesa en els seus II Premis Woman Beauty
La revista guardona 25 productes i marques per la seva qualitat, eficàcia i contribució a les noves concepcions que han canviat el món de la cosmètica

Per segon any consecutiu, aquest dimecres, i després de l’èxit d’una primera edició, la Sala Sol de l’Hotel Four Seasons de Madrid s’ha vestit de gala per acollir una nova edició dels Premis Woman Beauty, els guardons que atorga la revista Woman i que destaquen els productes i les empreses de més qualitat i més innovadors que estan transformant el sector de la bellesa. Aquest any es reconeixen 25 categories diferents, vuit més que l’any anterior, fet que demostra l’amplitud d’un negoci que no deixa de créixer i evolucionar.
La model i actriu Laura Sánchez ha sigut l’encarregada de presentar un acte al qual han acudit nombroses personalitats i representants d’aquesta indústria, i que ha donat pas a notícies i reflexions sobre els nous paràmetres de bellesa que han obert un univers desafiador, atractiu i inspirador. Canvis que abraça i encapçala la revista Woman, ha assenyalat Susana Moll, consellera de Prensa Ibérica, que ha pres la paraula per remarcar l’evolució empresa per la publicació cap a una bellesa «més diversa, responsable i sostenible», adjectius que remeten a grans desafiaments com l’atenció a les «noves demandes dels usuaris, la sensibilitat mediambiental o la tendència a la innovació», i que col·loquen la consumidora en el centre, plantejant les millors pràctiques en el sector i una nova concepció de l’excel·lència.
Vint-i-cinc cosmètics i marques de bellesa (línies de cura facial, corporal, capil·lar, productes solars, nutricosmètics, fragàncies i entitats) que comparteixen aquesta visió curiosa, innovadora i més humana han sigut guardonats en una gala dinàmica, vestida de flors (d’una elegància arquitectònica protagonitzada per hortènsies i tulipes de la firma Verde Pimienta) i animada per la màgia de la música del violinista i compositor Pablo Navarro (han sonat Flowers, de Miley Cyrus, i La vie en Rose, d’Édith Piaf).
Notícies relacionadesEls premiats en aquesta edició han sigut: la gamma Les Beiges, de Chanel (premi línia de maquillatge); Émulsion Écologique, de Sisley (premi icona cosmètic); l’aroma Eau de Parfum Chloé (premi especial 15è aniversari); el pintallavis Lip Power, de Giorgio Armani (premi labial); el complement Innovage Piel Colágeno Plus, de Laboratorios Ern (premi nutricosmètic); la fórmula Arkhé Cosmetics, de VMV Cosmetic Group (premi línia capil·lar sostenible); Le Sérum Capture Totale, de Dior (premi investigació tractament facial); Fotoprotector Fusion Water, d’ISDIN (premi protector solar facial); la firma Mary Kay (premi emprenedoria i desenvolupament empresarial); el tractament d’aparell estètic Endosphères (premi tecnologia estètica); l’aroma Black Orchid, de Tom Ford (premi perfum nínxol femení); l’oli Huile Prodigieuse Or, de Nuxe (premi tractament corporal); el sèrum Revitalift, de L’Oréal Paris (premi fórmula innovadora); el Vinoperfect Sérum Resplandor Antimanchas, de Caudalie (premi tractament antitaques); Marine Collagen, de Nutralie (premi complement alimentari); Edelweiss Sérum, de The Body Shop (premi cures naturals); el format bevible Olistic (premi producte innovació capil·lar); el Glow Anti Aging Day Cream, de Rituals (premi cures facials diàries); el sèrum Age Proteom, d’Esthederm (premi ciència cosmètica); el sèrum capil·lar Nutriplenish, d’Aveda (premi cures capil·lars experts); Sun Protective Water, de Lancaster (premi solar corporal); la línia BlondMe, de Schwarzkopf Professional (premi innovació en coloració professional); Eternalist A.G.E. [Retinol], de Sensilis (premi tractament de farmàcia); la iniciativa Guerlain for Bees Conservation Program, de Guerlain (premi compromís sostenible), i la crema Volumizing Cream Supreme, de Clé de Peau Beauté (premi antienvelliment).

Peu de foto: Susana Moll, consellera de Prensa Ibérica. / Josefina Blanco.La gala ha acabat amb unes breus paraules de la directora de la revista Woman, Mayka Sánchez, que ha felicitat els guardonats i ha donat les gràcies als assistents. «La bellesa és una de les seccions clau de la nostra revista», ha manifestat, convençuda que l’interès que desperta aquesta secció en les seves lectores ha contribuït en gran manera a l’èxit de Woman als quioscos.
- Motociclisme Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone
- Festa diürna Sis de cada 10 discoteques de Barcelona ja ofereixen sessions de tardeig
- Protecció de la infància Teófilo va abusar de la menor de la DGAIA un any abans de l’acollida
- Projecte Stolpersteine Joan Riba no va anar a la División Azul: una llamborda daurada a Barcelona reconeix una víctima dels nazis
- 6 finals en 7 anys El Barça vol engegantir el seu regnat amb la quarta Champions