Investigat un home que hauria abusat sexualment de menors en un club de futbol de Santa Perpètua de Mogoda
Es tracta d’un individu de 28 anys que la policia hauria detingut en dues ocasions
La policia allibera una noia de 18 anys retinguda i maltractada per la seva parella a Barcelona
Ordre de captura a un acusat de violar una menor a Girona
Els Mossos d’Esquadra investiguen un excoordinador de futbol infantil de Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona) per presumptes agressions sexuals a menors que hauria comès quan treballava en aquesta entitat esportiva, de la qual va ser apartat posteriorment.
Segons ha avançat RAC-1 i han confirmat a Efe fonts dels Mossos d’Esquadra, l’excoordinador de la Unificació Club de Futbol, de 28 anys, ha sigut detingut en dues ocasions com a presumpte autor de dos delictes d’agressió sexual, tot i que s’investiga si ha agredit sis menors més.
La primera de les detencions es va produir l’11 de gener d’aquest any, després que una noia denunciés davant els Mossos que havia sigut víctima d’una agressió sexual nou anys abans, i la segona es va produir el 17 d’abril, quan una segona menor va denunciar que havia sigut objecte també d’una agressió sexual el desembre del 2022.
A més de la investigació d’aquestes dues presumptes agressions sexuals que van derivar en la detenció de l’excoordinador d’aquest club de futbol en dues ocasions, la policia catalana indaga també altres suposats casos que s’haurien produït l’any passat i dels quals haurien sigut víctimes almenys sis menors, segons l’esmentat mitjà de comunicació.
Fonts dels Mossos expliquen que aquestes agressions sexuals s’haurien comès a l’entorn esportiu, tot i que no vol dir que haguessin tingut lloc a les instal·lacions del club.
Després que aquesta entitat esportiva tingués coneixement dels fets, l’home investigat va ser apartat de l’equip. E
- Violència obstètrica Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- La fira de l’audiovisual més gran del món El congrés tecnològic ISE torna a batre rècord i tanca amb més de 92.000 assistents
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça torna a creuar-se amb l’Atlètic a semifinals de Copa del Rei
- Activitats obertes a tota la ciutat Els tractors prenen el centre de Barcelona: «Havíem de ser aquí, el consumidor ha de saber què menja»
- Frau als ‘park & go’ «No sé on ha estat el meu cotxe»: com els aparcaments fantasma enganyen clients a l’aeroport de Barcelona
