Zona d’enlairament
Mor un home de 78 anys en un accident de parapent a Àger (Lleida)
La Unitat Tècnica de Seguretat Aèria (UTSA) dels Mossos d’Esquadra ha obert una investigació dels fets

parapente
Un home de 78 anys ha perdut la vida en un accident de parapent a la zona d’enlairament del Raudoral, situada al municipi d’Àger (Noguera, Lleida).
Per causes que es desconeixen, la víctima hauria caigut uns 50 metres per sota de la zona d’enlairament del municipi de la Noguera. Immediatament, després de rebre l’avís a les 14:41 hores, diverses dotacions dels Bombers de la Generalitat, el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) i el Grup d’Actuacions Especials (GRAE) s’han desplaçat al lloc dels fets.
Notícies relacionadesEls Mossos d’Esquadra i la Unitat d’Intervenció en Muntanya també s’han desplaçat al lloc per gestionar les qüestions judicials de l’aixecament del cos.
El SEM ha activat l’helicòpter i una ambulància amb suport psicològic. La Unitat Tècnica de Seguretat Aèria (UTSA) dels Mossos d’Esquadra ha obert una investigació dels fets.
Per aquest accident de parapent a #Àger, des del #SEM s'han activat 1 helicòpter medicalitzat, 1 equip conjunt @bomberscat-@semgencat i equip de psicòlegs. https://t.co/HsTEcqif4X
— SEM. Generalitat (@semgencat) 29 de marzo de 2023
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- 14. Fernández Borbalán i un CEO corporatiu lideraran el nou CTA remodelat al gust del Reial Madrid i els clubs
- Sèries 'Desaparegut', el fenomen que ha arribat al número 1 de Netflix: "Mai m’hauria imaginat que l’èuscar m’obriria camí com a actor"
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada