Tecnologia
Detingut un jove informàtic de Balaguer per accedir a mòbils per obtenir imatges íntimes dels seus usuaris
El cas segueix obert per saber quants afectats hi ha i el material que el detingut hauria obtingut i amb quina finalitat

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres poc abans de les deu del matí un home de 24 anys, veí de Balaguer, que presumptament hauria accedit de manera fraudulenta a dispositius mòbils per extreure imatges íntimes dels seus usuaris. La policia catalana l’ha aturat a Vilanova de la Barca i l’acusa d’un delicte de revelació de secrets.
Es tracta d’un jove informàtic investigat des de fa unes setmanes per la unitat d’investigació de la Noguera pels rumors que ja circulaven sobre aquest suposat cas. Finalment, la policia ha descobert que hi havia quatre víctimes d’aquest informàtic i l’han acabat detenint aquest dimecres.
El cas segueix obert per saber quants afectats hi ha i el material que el detingut hauria obtingut i amb quina finalitat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables