Enxampat en un control
Denunciat per anar drogat en patinet a 112 km/h a Terrassa
El jove va donar positiu en THC, cocaïna i amfetamina

La Policia Municipal de Terrassa ha denunciat el conductor d’un patinet elèctric no homologat que anava a 112 quilòmetres per hora i que va donar positiu en tres drogues diferents.
Els fets van passar aquest dimarts a les 19.45 hores al passeig 22 de Juliol de Terrassa, quan els agents que feien un control van interceptar el conductor del vehicle de mobilitat personal (MVP) i van comprovar que el velocímetre marcava 112 km/hora.
Els agents van fer un drogotest al conductor, que va donar positiu en tres drogues: THC, cocaïna i amfetamina.
El conductor va ser denunciat per circular amb un vehicle que no disposa de la corresponent autorització administrativa i, per tant, no està homologat i, també per conduir sota els efectes de les drogues.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro