Vall d’Aran
Els bombers miren d’extingir un incendi a Canejan (Lleida), que ja ha cremat 200 hectàrees
L’incendi que crema des d’aquest dijous a la tarda a Canejan (Vall d’Aran) ha afectat unes 200 hectàrees, han informat els Pompièrs d’Aran en un tuit.
🔴 Actualizacion Huec Forestau Canejan.
— Pompièrs Emergéncies (@pompiers_aran) 17 de marzo de 2023
Superficie afectada: 200ha
Afectacion a 3 edificacions de montanha.
🟢 Flanc esquerre estabilizat.
🟠 Flanc dret seguís trabalhan, èm gestion deth huec entà arribar as limits establèrti en Plan Estrategic. pic.twitter.com/uyVfAn1oDc
Els efectius treballen aquest divendres en l’estabilització del nord del flanc dret després d’haver aconseguit estabilitzar l’esquerre, ha explicat el cap d’operacions dels Pompièrs d’Aran, Eric Viló, en declaracions a Catalunya Informació recollides per Europa Press.
El terreny cremat és una superfície de vegetació baixa de difícil accés que ha patit els estralls de la sequera, també a la zona.
Notícies relacionadesTambé participen en les tasques d’extinció del foc efectius dels Bombers de la Generalitat, i el territori afectat està inclòs en un pla especial de gestió d’incendis del Conselh d’Aran.
Els Pompiers d’Aran destinen al succés set dotacions terrestres (dos camions d’aigua, quatre vehicles lleugers i un vehicle de comandament). També hi ha cinc dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i agents de Medi Ambient.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- Crisi en la coalició El Govern rescindeix de manera unilateral el contracte d’armes amb Israel d’acord amb Sumar
- Crítica de la patronal Foment acusa el Govern d’Illa de provocar «més decreixement i misèria» amb l’acord de vivenda amb ERC, els Comuns i la CUP