Tragèdia al Bages
Mapa | Aquí hi ha la mina de Súria on s’ha produït l’accident
Almenys tres treballadors han mort al quedar atrapats en una mina de Súria
Mina de Súria | Últimes notícies de l’accident i la mort de tres treballadors, en directe

Almenys tres persones han mort a l’interior de la mina d’ICL a Súria a causa d’un despreniment pel qual hi han quedat atrapats, segons ha confirmat el cos de bombers. El succés s’ha registrat quan els miners eren a uns 900 metres de profunditat.
No hi ha constància que hi hagi més miners afectats pel succés, si bé ICl, l’empresa responsable, incideix que és requisit imprescindible que els equips de rescat confirmin l’extrem accedeixin fins al lloc del sinistre.
Notícies relacionadesSeguint el protocol de seguretat, l’activitat a la mina s’ha aturat per complet, de tal manera que tots els miners que no es requereixin per al rescat dels cadàvers han abandonat l’explotació i no hi tornaran almenys durant 24 hores, en senyal de dol pels seus companys.
En la sessió del Parlament de Catalunya que s’està celebrant aquest dijous, el president, Pere Aragonès, ha començat la seva intervenció amb un missatge de suport a les famílies de les víctimes del sinistre de Súria.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols