Tragèdia al Bages
Mapa | Aquí hi ha la mina de Súria on s’ha produït l’accident
Almenys tres treballadors han mort al quedar atrapats en una mina de Súria
Mina de Súria | Últimes notícies de l’accident i la mort de tres treballadors, en directe
Almenys tres persones han mort a l’interior de la mina d’ICL a Súria a causa d’un despreniment pel qual hi han quedat atrapats, segons ha confirmat el cos de bombers. El succés s’ha registrat quan els miners eren a uns 900 metres de profunditat.
No hi ha constància que hi hagi més miners afectats pel succés, si bé ICl, l’empresa responsable, incideix que és requisit imprescindible que els equips de rescat confirmin l’extrem accedeixin fins al lloc del sinistre.
Notícies relacionadesSeguint el protocol de seguretat, l’activitat a la mina s’ha aturat per complet, de tal manera que tots els miners que no es requereixin per al rescat dels cadàvers han abandonat l’explotació i no hi tornaran almenys durant 24 hores, en senyal de dol pels seus companys.
En la sessió del Parlament de Catalunya que s’està celebrant aquest dijous, el president, Pere Aragonès, ha començat la seva intervenció amb un missatge de suport a les famílies de les víctimes del sinistre de Súria.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
