Actualitat
Últimes notícies sobre el trànsit a Catalunya i Barcelona

Aquest diumenge s’està presentant més problemàtic de l’habitual pel que fa al trànsit viari, amb una operació tornada a l’Àrea Metropolitana de Barcelona del cap de setmana que ja ens ha deixat tres morts i un ferit crític en un greu accident al Perelló (Baix Ebre), on un turisme ha sortit de la via a la TV-3022, s’ha estimbat per un barranc i s’ha acabat incendiant.
A continuació, t’expliquem les últimes notícies de l’estat de les carreteres de Catalunya i Barcelona, en directe:
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi