Successos
Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home a Sant Sadurní d’Anoia
La víctima ha sigut trobada al seu domicili, on convivia amb la seva parella, que encara no ha sigut localitzat

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort violenta d’un home de 41 anys al seu domicili de Sant Sadurní d’Anoia (Alt Penedès), on vivia amb la seva parella, que encara no ha sigut localitzat.
Segons informa aquest dijous la policia catalana, aquest migdia, cap a un quart d’una, algunes persones de l’entorn de la víctima han comunicat al cos de policia que no el podien localitzar.
Signes de violència
Les patrulles dels Mossos que han acudit al domicili de l’home l’han trobat sense vida i amb signes de violència i sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) desplaçats al lloc han certificat la seva mort.
Notícies relacionadesEl Jutjat d’Instrucció número 3 de Vilafranca del Penedès ha procedit a l’aixecament del cadàver i ha declarat secreta la causa.
Per la seva banda, la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Sud ha obert una investigació per aclarir els fets.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE