Sanitat pública
L’Hospital de Mataró ofereix atenció personalitzada a pacients hematològics
S’ensenyarà als pacients com s’han de prendre la medicació, la importància de respectar horaris i dosis, i la identificació de possibles complicacions

L’equip d’Hematologia de l’Hospital de Mataró ha posat en marxa un servei d’atenció personalitzada a les persones que inicien un tractament anticoagulant oral d’acció directa.
Segons ha explicat aquest dilluns el Consorci Sanitari del Maresme (CSdM) en un comunicat, una infermera experta ensenya a aquests pacients com s’han de prendre la medicació, la importància de respectar horaris i dosis, i la identificació de possibles complicacions o interaccions amb altres medicines.
Aquesta infermera ha de facilitar informació sobre els fàrmacs, el tractament i les possibles complicacions, i resoldre qualsevol dubte sobre el tractament.
Notícies relacionadesAixí com conscienciar de la importància del compliment estricte de les pautes marcades i revisar la medicació del pacient per evitar interaccions.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sessió de control Illa esquiva l’«ordinalitat» però garanteix que complirà «tot el pactat» amb ERC sobre el finançament català
- Avenç científic La recerca d’un tractament per a una nena amb un càncer agressiu obre una bretxa d’esperança davant una malaltia minoritària
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics