Bellesa
Alerta sanitària a Espanya: retirat aquest famós tractament estètic per riscos
Es tracta d’un certificat de marcatge CE falsificat que sembla que es va utilitzar sense l’autorització necessària

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS), que depèn del Ministeri de Sanitat, ha emès una alerta per comunicar una nova detecció d’un certificat de marcatge CE falsificat que sembla que es va utilitzar per comercialitzar un producte sanitari a Espanya sense l’autorització necessària. En aquest cas, es tracta d’un gel d’àcid hialurònic per injectar en teixit tou que respon al nom comercial d’Ácido Hialurónico reticulado / No reticulado Manorui®.
Segons la informació facilitada per les autoritats sanitàries eslovaques, es va detectar un certificat de marcatge CE fals amb número 2020-MDD/DE-025 de l’organisme notificat eslovac 3EC International a.s., el número d’identificació del qual és el 2265, per al fabricant Jining Hangxing E-Commerce Co., Ltd., la Xina, per a aquest gel d’àcid hialurònic reticulat.
El certificat té data d’emissió del 7 de novembre del 2020 i data de caducitat del 6 de novembre del 2025. No obstant, les autoritats sanitàries eslovaques informen que el fabricant Jining Hangxing E-Commerce Co., Ltd., la Xina, no és client de l’organisme notificat 3EC International a.s. (2265). A més, cap certificat amb número 2020-MDD/DE-025 ha sigut expedit per aquest organisme notificat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032