Controvèrsia en l’aplicació
Drama a Google Maps: el cotxe de l’empresa atropella un motorista i un ‘streamer’ català ho descobreix
 
	sociedad/maps.jpg.jfif /
El procés de digitalització dels carrers de tot el món que Google Maps ve realitzant des del 2006 ha deixat una infinitat d’imatges molt pintoresques: des del moment de la detenció d’uns presumptes delinqüents, fins a una suposada fugida d’una presó, passant per ‘performances’, una parella fent l’amor, accidents i incendis. Però fins ara no s’havia vist el vehicle de Google Maps atropellant un motorista.
Ha passat al Senegal, com ha revelat l’‘streamer’ Pol Turrents mentre jugava al GeoGuessr junt amb els seus seguidors i seguidores de Twitch durant un ‘stream’ per al seu canal. Es tracta d’un joc la dinàmica del qual consisteix a endevinar a quin lloc del món correspon una instantània de Google Maps escollida a l’atzar, podent navegar per totes les àrees de la imatge.
Notícies relacionadesLo mas bestia que me he encontrado en Geoguessr en directo: El coche de Maps atropellando una persona en Senegal.
— Pol Turrents (@polispol) 10 de febrero de 2023
el sitio exacto: https://t.co/oaSr1olynX pic.twitter.com/PcaH0Zrkyn
«El mes bèstia que m’he trobat a GeoGuessr en directe: El cotxe de Maps atropellant una persona al Senegal. El lloc exacte», revela Turrents en un tuit en el qual comparteix un enllaç de la controvertida escena.
Durant la transmissió, Turrents comptava amb unes 3.000 persones seguint les seves paraules mentre que a Twitter, ja són més de 4 milions de persones les que han vist el seu tuit. La plataforma ha acabat esborrant la imatge.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Ensenyament públic El Govern ha de crear 169 aules per abaixar les ràtios de 1r d’ESO
- Ruta Girona culmina les fires
- Balanç del Departament Els canvis en la matriculació a l’FP a Catalunya funcionen: l’alumnat perdut en el camí abans de començar es redueix al 2,4%
- Ocupació Amazon planteja un ERO per a 1.200 treballadors de les seves oficines corporatives de Madrid i Barcelona
- Successos La Fiscalia de Menors investiga una agressió en grup a una adolescent a Barcelona
- Compareixença al Senat Tothom vol les ulleres de Pedro Sánchez: el mateix president revela el seu misteri a les xarxes
 
			