Naturgy, l’Ajuntament de l’Hospitalet i Prensa Ibérica inauguren el mural ‘El Futur de l’Energia’
Dimarts passat 24 de gener es va inaugurar el grafiti que posa el punt final al projecte EnergyzArte, en el qual l’art és el fil conductor per parlar sobre energies renovables.

EnergyzArte és el projecte elaborat per Prensa Ibérica i Naturgy en el qual cinc artistes digitals han reinterpretat diferents conceptes relacionats amb les energies renovables utilitzant els quatre elements de la natura com a fil conductor: aigua, terra, foc i aire. Jotaká, Pepe Serra, Joan Alturo, Nuria Díaz i Naranjalidad han sigut els artistes que han col·laborat en aquest projecte. Per finalitzar el projecte, els sisens artistes presents en el projecte han reinterpretat el ‘Futur de l’energia’. En aquesta ocasió, el col·lectiu urbà Monkey Fingers ha realitzat un grafiti al conegut parc de la Torrassa a l’Hospitalet de Llobregat amb pintures ecològiques conscienciats amb reduir l’empremta de carboni.
Acte d’inauguració
Acte d’inauguracióA la presentació del mural hi han acudit Mireia Pousa, Head of Media and Branded Content Strategy a Naturgy; Nuria Rodríguez Peinado, directora de Medi Ambient i RSC Grup Naturgy; Fèlix Noguera, director general de Prensa Ibérica a Catalunya i les Balears; Javier Gracia i José Luis Osés, els artistes que hi ha darrere de Monkey Fingers; i Núria Marín i Martínez, alcaldessa de l’Hospitalet, que des del primer moment ha recolzat el projecte cultural que ha culminat amb una obra d’art en una paret pertanyent al municipi.
La Bona Empremta
La Bona EmpremtaEl projecte EnergyzArte s’emmarca dins La Bona Empremta de Naturgy, una acció de comunicació amb què es pretenia mesurar, reduir i neutralitzar l’empremta de carboni en tots els seus continguts i campanyes del 2022. La producció i desenvolupament d’EnergyzArte ha suposat l’emissió de CO2 de 0,028 tones. Gràcies a l’equip que ha treballat conscienciat en la importància de deixar una ‘Bona Empremta’, s’ha aconseguit que EnergyzArte hagi sigut un projecte sostenible i respectuós amb el medi ambient.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"