Per Sergi Mas
El futur de l’Eixample dispara el divorci entre els comuns i el PSC

Ambient en una de les terrasses d’Enric Granados, divendres.
S’acaba la legislatura als ajuntaments i al de Barcelona, la coalició entre els comuns i el PSC no ho fa, precisament, en un altar celebrant un casament.
Les dues formacions no es posen d’acord amb el pla d’usos que vol (o pretenia) portar a terme el consistori barceloní amb el districte de l’Eixample. Hi ha serrells pels quals cap dels dos vol cedir, especialment al barri de Sant Antoni. Una informació de la mà de Jordi Ribalaygue.
Notícies relacionadesOn es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Cita amb les urnes Així estan les enquestes de les eleccions municipals a Barcelona 2023
- A Màlaga Un home es treu la vida al conèixer la mort de la seva filla de tan sols 40 dies
- Previsió meteorològica La predicció de Roberto Brasero per a Setmana Santa: anuncia una «doble bona notícia»
- Després de la mort d’Aless BOMBA | Ana Obregón, mare d’una nena als 68 anys per gestació subrogada
- Educació Catalunya aprova un MIR per a professors per al curs vinent
- Memòria històrica Barcelona retirarà el monument als Caiguts «en les pròximes setmanes»
- Al Congrés, dijous El PP votarà ‘no’ a la reforma de les pensions i Feijóo en derogarà el decret si governa
- Assistència social La sol·licitud d’asil d’ucraïnesos fa disparar el servei municipal d’atenció a migrants a Barcelona
- Candidat El bateria d’Els Pets, Joan Reig, serà alcaldable d’ERC a Constantí
- A la Fira de Barcelona Álex de la Iglesia al Saló del Còmic 2023: ¿per què hi acudeix el director del cine?