Òbit
Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
L’Associació de la Premsa de La Rioja comparteix la seva tristesa per la mort

L’Associació de la Premsa de La Rioja ha emès un comunicat per compartir la «seva tristesa» per la mort sobtada de la periodista de La Rioja Sandra Carmona, aquesta matinada als 42 anys.
Una tristesa compartida «amb tots els que la vam conèixer i, molt especialment, amb els seus actuals companys a la Conselleria de Salut i amb l’equip de Comunicació del Govern de La Rioja, al qual es va afegir durant la pandèmia».
Com expliquen des de l’Associació de la Premsa, «la inesperada pèrdua de la Sandra ens ha deixat a tots trencats de dolor aquest matí de gener, incapaços de trobar paraules i sense consol. El nostre més sentit condol també als bons amics que va fer entre els companys de les seves anteriors etapes professionals a TVR, La Rioja i Punto Radio Calahorra, la ciutat on va néixer i on continuava residint».
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Al Parc de la Cogullada Els Mossos investiguen una agressió sexual amb arma blanca en un parc de Terrassa
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Otitis del nedador: què és, com prevenir-la i com tractar un dels pitjors dolors de l'estiu
- Amenaça sanitària Virus Nipah: tot el que sabem de la nova epidèmia a l’Índia
- Tribunals Ancelotti, condemnat a un any de presó per frau a Hisenda
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Tribunals El jutge de Barcelona inadmet la querella d’Artur Mas per l’operació Catalunya per falta de competència