Òbit
Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
L’Associació de la Premsa de La Rioja comparteix la seva tristesa per la mort
L’Associació de la Premsa de La Rioja ha emès un comunicat per compartir la «seva tristesa» per la mort sobtada de la periodista de La Rioja Sandra Carmona, aquesta matinada als 42 anys.
Una tristesa compartida «amb tots els que la vam conèixer i, molt especialment, amb els seus actuals companys a la Conselleria de Salut i amb l’equip de Comunicació del Govern de La Rioja, al qual es va afegir durant la pandèmia».
Com expliquen des de l’Associació de la Premsa, «la inesperada pèrdua de la Sandra ens ha deixat a tots trencats de dolor aquest matí de gener, incapaços de trobar paraules i sense consol. El nostre més sentit condol també als bons amics que va fer entre els companys de les seves anteriors etapes professionals a TVR, La Rioja i Punto Radio Calahorra, la ciutat on va néixer i on continuava residint».
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- Monedes de col·leccionista valorades en més de 150.000 euros: peces d’or històriques
- De la mà de la IA El Govern s’inspira en el model estoni per simplificar els tràmits administratius
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
