Òbit
Mor als 20 anys Elena Huelva, la jove ‘influencer’ que lluitava contra un sarcoma d’Ewing
Els seus familiars han donat la notícia a través de les xarxes socials: «L’Elena us balla i us mira des de la seva estrella»
La jove ‘influencer’ Elena Huelva, que lluitava contra un sarcoma d’Ewing, ha mort aquest dimarts al matí als 20 anys. La seva família ha donat la notícia a les xarxes socials: «L’Elena us balla i us mira des de la seva estrella». La ‘influencer’ s’havia convertit en inspiració per a milers de persones a través de les seves publicacions a les seves xarxes socials, on comentava el seu dia a dia lluitant contra el càncer, que li van diagnosticar ja fa quatre anys.
Aquest dimarts al matí s’esperava el pitjor després d’una foto a Instagram.
Aquests dies, els missatges de la jove al seu compte d’Instagram eren reveladors. Aquest mateix dilluns, preocupava els seus seguidors i amics amb un tuit on només es podia llegir: «Us estimo...».
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió