Fer una V amb la mà per demanar un Vichy Catalan
La marca utilitza el conegut gest universal com a eix de la seva campanya de comunicació i s’ha convertit en un referent mundial des de la seva aparició. Una història que neix el 1881
Dibuixar una V amb l’índex i el dit mitjà de la nostra mà s’ha convertit en un gest universal en diverses cultures que ve a significar «victòria». No obstant, al llarg de la història, aquest signe ha adoptat diversos significats. Es tracta possiblement del més famós gest que pugui realitzar-se amb la mà senyalitzant un triomf.
Quan alguna cosa és genuïna es fa universal
Notícies relacionadesVichy Catalan té més de 140 anys d’història i la marca adopta el gest de la V amb la mà per comunicar la seva universalitat. La identitat d’aquesta popular i reconeguda marca d’aigües minerals naturals, sucs de fruites i altres begudes saludables, manté un fort vincle amb la terra que la va veure néixer i, alhora, ha aconseguit convertir-se en un veritable referent per a persones de tot el món de diverses edats i cultures. La vida sana, la natura, l’esport i, en general, els moments d’alegria compartida amb els amics i els éssers estimats, són els valors amb què l’empresa enforteix cada dia el vincle amb els seus consumidors. Per transmetre’ls tots, connectar amb les noves generacions i guanyar notorietat de marca, l’empresa de begudes ha llançat la campanya ‘Amb V de Vichy Catalan’. La idea presenta els coneguts beneficis de l’aigua carbònica i ho simbolitza amb la reconeguda icona en forma de ‘V’ (que representa Vichy Catalan). Aquest treball busca posar en valor l’autenticitat de la companyia d’aigua des de fa més de 140 anys.
Fugint dels missatges més convencionals de la categoria, es va treballar una estratègia en la qual l’actitud de disfrutar d’una vida saludable i el desig de sentir-se bé es convertissin en el principal driver de la campanya. I, partint d’aquestes actituds, es va decidir utilitzar el reconegut gest de la V per explicar al món que Vichy Catalan és universal, saludable i divertit. L’espot i la campanya ‘Amb V de Vichy Catalan’ es crea a partir d’un storytelling basat en la imaginació i la diversió. A partir d’una senzilla pregunta que una nena llança al seu pare («¿Per què beus Vichy Catalan?»), descobrim la història que amaga el conegut i recurrent gest de la V, amb un to pròxim, familiar i un toc d’ironia. Així que, ja saps quin gest has de fer la pròxima vegada que demanis un Vichy Catalan.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
