Accident de trànsit
Mor un motorista al xocar amb una furgoneta a la Cerdanya

Un motorista ha mort aquest dissabte a la tarda en un accident de trànsit a l’N-260 al seu pas per Ger, a la comarca de la Cerdanya.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la motocicleta ha xocat, per causes que s’estan investigant, amb una furgoneta en el punt quilomètric 187,4 de la carretera, en sentit aquest, cap a Puigcerdà.
Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís de la col·lisió a les 16.33 hores i van activar quatre patrulles. També s’ha mobilitzat una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM).
L’accident ha obligat a tallar per complet la circulació en aquest punt en els dos sentits de la marxa.
Temes:
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)