A Barcelona
Els Mossos paren l’autobús trànsfob d’Hazte Oír a la plaça d’Espanya
La policia catalana ha actuat seguint les indicacions de la Conselleria d’Igualtat i Feminismes

Els Mossos d’Esquadra han parat aquest dijous el bus de l’associació trànsfoba Hazte Oír al seu pas per la plaça d’Espanya, a Barcelona. Ho han fet després de la denúncia de l’Oficina d’Igualtat de Tracte i No-discriminació de la Generalitat, un òrgan que depèn de la Conselleria d’Igualtat i Feminismes, de Tània Verge.
El bus viatja per Espanya buscant suports en contra de l’anomenada ‘llei trans’ que tramita el Congrés dels Diputats. Ho fa enviant missatges que la Generalitat considera intolerants.
Notícies relacionadesLa policia catalana ha ordenat al conductor del vehicle que s’aturés. La consellera Tània Verge ha convocat els mitjans de comunicació a la plaça d’Espanya per detallar per què s’ha pres la decisió de denunciar i d’ordenar a la policia catalana que fes aturar el rumb del bus.
L’expedient sancionador de la conselleria podria comportar una multa de 40.000 euros, segons detallen des de la mateixa oficina, tal com recull Betevé.
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- Dia del llibre i la rosa Sant Jordi 2025, un nou bany de llibres i de masses
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau