A Barcelona
Els Mossos paren l’autobús trànsfob d’Hazte Oír a la plaça d’Espanya
La policia catalana ha actuat seguint les indicacions de la Conselleria d’Igualtat i Feminismes

Els Mossos d’Esquadra han parat aquest dijous el bus de l’associació trànsfoba Hazte Oír al seu pas per la plaça d’Espanya, a Barcelona. Ho han fet després de la denúncia de l’Oficina d’Igualtat de Tracte i No-discriminació de la Generalitat, un òrgan que depèn de la Conselleria d’Igualtat i Feminismes, de Tània Verge.
El bus viatja per Espanya buscant suports en contra de l’anomenada ‘llei trans’ que tramita el Congrés dels Diputats. Ho fa enviant missatges que la Generalitat considera intolerants.
Notícies relacionadesLa policia catalana ha ordenat al conductor del vehicle que s’aturés. La consellera Tània Verge ha convocat els mitjans de comunicació a la plaça d’Espanya per detallar per què s’ha pres la decisió de denunciar i d’ordenar a la policia catalana que fes aturar el rumb del bus.
L’expedient sancionador de la conselleria podria comportar una multa de 40.000 euros, segons detallen des de la mateixa oficina, tal com recull Betevé.
- TELEVISIÓ I MAS La Vuelta ha mort
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Telecomunicacions Multa de 5.000 euros per spam telefònic: Espanya estrena sancions dures contra les trucades no desitjades
- Sanitat Pública Catalunya disposarà d’urgències psiquiàtriques als grans hospitals
- Incògnita per resoldre ¿Qui és la dona desconeguda l'ADN de la qual apareix al jersei d'Helena Jubany?
- Institució clau La Generalitat i el Govern invertiran 1.000 milions d'euros al Sincrotró ALBA per accelerar la recerca científica
- Estudi de l'UPF i l'IEC El 70% dels articles científics a Catalunya es publiquen en castellà i només el 9%, en català
- Tall de trànsit Un camió de la neteja embarrancat en un forat obliga a tallar la Via Laietana
- Sector bancari El Sabadell dona per fet que el BBVA millorarà el preu de l’opa malgrat negar-ho