Succés
Renfe obre una investigació per aclarir l’expulsió d’un tren de 22 escolars catalans
Un interventor va fer fora un grup de nens de 10 i 11 anys de la Llacuna (Anoia) «pel seu mal comportament», mentre es dirigien de colònies a Lleó

Renfe ha obert una investigació interna per aclarir l’expulsió d’un tren de 22 escolars de la Llacuna (Anoia). Es tracta d’un grup de nens, d’entre 10 i 11 anys, que viatjaven a Lleó de colònies. A mig trajecte, el revisor del tren –un comboi de llarga distància– els va fer fora al·legant mal comportament. Renfe assegura que és la primera vegada que pren una mesura d’aquestes característiques i la qualifica d’«absolutament excepcional». Segons Renfe, l’interventor va prendre la decisió davant les queixes dels viatgers pel soroll i el mal comportament dels nens. La direcció del centre es mostra sorpresa i considera que va ser «desproporcionat». Per la seva banda, les famílies, totalment indignades, denunciaran la ferroviària.
Cinc hores tard
Els nens i els dos monitors que els acompanyaven van quedar custodiats durant més de dues hores a l’estació de Palència per la policia nacional i el subdelegat del govern espanyol a Palència. Després se’ls va oferir un servei per carretera que els va portar fins al seu destí, on van arribar cinc hores més tard del previst.
Notícies relacionadesLa direcció del centre es mostra molt sorpresa per la decisió de l’empresa ferroviària i considera que va ser una acció «desmesurada».
Traumàtica primera vegada
Segons va informar l’ACN, ara estan acabant de recopilar tota la informació i estudien la possibilitat de denunciar Renfe. Per la seva banda, els familiars asseguren que els mestres els han explicat que l’interventor només els va avisar una vegada i estan indignats per l’expulsió dels seus fills. Per a molts, aquesta era la primera vegada que viatjaven fora. Per tot això, denunciaran l’empresa.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Tribunals Catalunya comptarà amb 60 jutges més en els pròxims tres anys
- FUTBOL Fumata blanca rumb al Reial Madrid: Xabi Alonso anuncia als seus jugadors que se’n va del Leverkusen
- A Sagrada Família Barcelona compra un altre bloc de pisos a l'Eixample per tanteig i retracte
- Detingut a Alemanya un violador que es va escapar fa dos anys d’una presó catalana
- Mamarazzis Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci