A la C-62
Mor un home atropellat per una furgoneta que anava en direcció contrària al Berguedà
La víctima havia estacionat el seu cotxe al voral i estava creuant la via a Santa Maria de Merlès
El conductor d’un vehicle va morir diumenge a la nit atropellat a la C-62, a l’altura del terme municipal de Santa Maria de Merlès (Berguedà), després d’estacionar el seu cotxe al voral i creuar la via.
Per causes que s’estan investigant, la víctima, un home de 71 anys i veí de l’Esquirol, va creuar la C-62 i va ser atropellat mortalment per una furgoneta que circulava en direcció contrària, el conductor de la qual va resultar il·lès en el sinistre.
Segons informa aquest dilluns el Servei Català de Trànsit, l’accident es va produir poc abans de les nou de la nit en el punt quilomètric 21,5 de la C-62.
127 morts
Notícies relacionadesFins al lloc dels fets s’hi van desplaçar sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i efectius de suport psicològic.
L’accident va obligar, a més, a tallar la carretera totalment. Amb aquest atropellament mortal, s’eleven a 127 les persones que han mort a la xarxa viària catalana aquest 2022.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
