A la Rambla Nova
Sis ferits en una explosió en un restaurant de Tarragona
Una explosió al restaurant japonès Koyo de la Rambla Nova de Tarragona ha provocat almenys sis ferits. Els ferits més greus han sigut traslladats a l’Hospital Joan XXIII però la majoria ha patit ferides lleus.
Set patrulles de Bombers es troben al lloc dels fets «vetllant per la seguretat de les persones» i assegurant el perímetre, afirmen des del cos. El SEM ha activat 11 unitats per atendre els ferits.
L’explosió, que s’ha produït a les 15.57 hores, no ha causat danys estructurals. Les primeres hipòtesis assenyalen una fuita de gas com a possible causa, però està per confirmar. El restaurant no estava obert al públic, però sí a treballadors.
Notícies relacionadesEls Bombers han revisat els pisos que es troben sobre el restaurant. Al local, han començat a desenrunar el fals sostre esfondrat i les vidrieres trencades per assegurar que no queda ningú al recinte.
Els Bombers també han confirmat que no hi havia ningú al pis just a sobre del restaurant, ocupat per una clínica dental.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
