Per Sergi Mas
El pòdcast d’El Periódico: ‘En los márgenes’: sortir del cine amb un nus a la gola
Anar al cine sabent que sortiràs de la sala plorant. Pot ser una de les definicions que encaixa més bé després de veure ‘En los márgenes’, un film escrit i dirigit per Juan Diego Botto, qui també acompanyen en la interpretació Penélope Cruz i Luis Tossar, un repartiment de luxe per explicar una realitat que de luxe no en té res.
Una pel·lícula que suposa el reflex real de diferents casos reals de desnonaments que hi ha hagut a Espanya en els últims anys. Convé veure-la. Convé saber el que passa en el nostre entorn. Impecable la visió que ens explica la periodista d’El Periódico Elisenda Colell
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Apunt Camí de l’urinari
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
