Drets dels animals
La fiscalia no paralitza el Toro de la Vega, com li va demanar el Govern
El fiscal de Medi Ambient no aprecia la comissió de cap delicte en la celebració del Torneig prevista a Tordesillas per al 13 de setembre

El torneig del Toro de la Vega
El fiscal de Sala de Medi Ambient, Antonio Vercher, ha remès aquest divendres un ofici al director general de Drets dels Animals, Sergio García Torres, en el qual l’informa que «no hi ha indicis de la comissió de cap delicte» en la celebració del Torneig del Toro de la Vega, prevista per al 13 de setembre, i per tant no accedeix a la paralització de l’acte, tal com li va sol·licitar el Ministeri de Drets Socials dijous.
La fiscalia considera en el seu ofici «que no existeixen indicis de la comissió de cap delicte, sense perjudici de l’anàlisi del concret ajustament a la legalitat administrativa de l’ORDRE MAV/946/2022, del 5 de juliol, per la qual es declara la conformitat de l’adaptació de les bases de l’espectacle taurí tradicional del Toro de la Vega, ajustament i control (així com l’adopció de mesures cautelars) que, en el seu cas, correspondria dilucidar a la jurisdicció contenciosa administrativa i no al Ministeri Fiscal».
Per tot això, el fiscal de Medi Ambient arxiva les diligències preprocessals obertes després de rebre l’escrit del director general de Drets dels Animals.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta
- FUTBOL L’Espanyol visita la Reial sense complexos i encara pendent del mercat