Durant la festa major
Investigades dues possibles punxades a Sabadell
Dues noies, que encara no han presentat denúncia als Mossos, han sigut ateses aquesta matinada per agents de la policia local
La Policia Local de Sabadell està investigant dos possibles nous casos de punxades a dues noies aquesta nit a la localitat vallesana, han informat a Efe fonts municipals.
Agents de la policia municipal han atès aquesta matinada dues noies per possibles punxades a la zona de l’Eix Macià de Sabadell, ciutat que celebra aquest cap de setmana la seva festa major. Les joves no han patit agressió sexual ni robatori. Aquest dissabte al matí la Policia Local de Sabadell ha notificat la investigació als Mossos d’Esquadra, que estan «a l’espera de rebre una denúncia» per poder obrir una investigació.
Fins l’agost passat, els Mossos havien rebut unes seixanta denúncies per punxades registrades en entorns d’oci a Catalunya. En cap dels casos hi va haver delicte després de la presumpta agressió.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
