Durant la festa major
Investigades dues possibles punxades a Sabadell
Dues noies, que encara no han presentat denúncia als Mossos, han sigut ateses aquesta matinada per agents de la policia local

La Policia Local de Sabadell està investigant dos possibles nous casos de punxades a dues noies aquesta nit a la localitat vallesana, han informat a Efe fonts municipals.
Agents de la policia municipal han atès aquesta matinada dues noies per possibles punxades a la zona de l’Eix Macià de Sabadell, ciutat que celebra aquest cap de setmana la seva festa major. Les joves no han patit agressió sexual ni robatori. Aquest dissabte al matí la Policia Local de Sabadell ha notificat la investigació als Mossos d’Esquadra, que estan «a l’espera de rebre una denúncia» per poder obrir una investigació.
Fins l’agost passat, els Mossos havien rebut unes seixanta denúncies per punxades registrades en entorns d’oci a Catalunya. En cap dels casos hi va haver delicte després de la presumpta agressió.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»