Fins a les nou del matí
Quatre vols cancel·lats i set retards a l’aeroport del Prat per la vaga de Ryanair
S’han suspès els vols de primera hora d’anada i tornada a Milà (Bèrgam) i Roma (Fiumicino)

La nova jornada de vagues dels tripulants de cabina de Ryanair ha començat amb quatre vols cancel·lats i set retards a l’aeroport del Prat fins a les nou del matí.
En concret, s’han suspès els vols de primera hora d’anada i tornada a Milà (Bèrgam) i Roma (Fiumicino), segons ha informat USO, un dels sindicats convocants de l’aturada.
Quant als retards a l’aeroport barceloní, dos han estat a les sortides i cinc en les arribades. A Girona, en canvi, l’aturada dels tripulants de cabina de la companyia irlandesa no ha tingut afectació. En el conjunt de l’Estat la vaga ha provocat sis cancel·lacions i 28 retards des de l’inici de la jornada i fins a les 9 h. A part de Barcelona, les úniques operacions suspeses han sigut a Palma.
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics