Fins a les nou del matí
Quatre vols cancel·lats i set retards a l’aeroport del Prat per la vaga de Ryanair
S’han suspès els vols de primera hora d’anada i tornada a Milà (Bèrgam) i Roma (Fiumicino)

La nova jornada de vagues dels tripulants de cabina de Ryanair ha començat amb quatre vols cancel·lats i set retards a l’aeroport del Prat fins a les nou del matí.
En concret, s’han suspès els vols de primera hora d’anada i tornada a Milà (Bèrgam) i Roma (Fiumicino), segons ha informat USO, un dels sindicats convocants de l’aturada.
Quant als retards a l’aeroport barceloní, dos han estat a les sortides i cinc en les arribades. A Girona, en canvi, l’aturada dels tripulants de cabina de la companyia irlandesa no ha tingut afectació. En el conjunt de l’Estat la vaga ha provocat sis cancel·lacions i 28 retards des de l’inici de la jornada i fins a les 9 h. A part de Barcelona, les úniques operacions suspeses han sigut a Palma.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»