Ofegament
Mor a l’hospital el menor rescatat en una platja de Salou
El noi de 15 anys rescatat ahir en estat crític en una platja de Salou (Tarragona), on es van ofegar el seu pare i un altre home, ha mort a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, segons han informat aquest divendres fonts del centre.
El menor va ser rescatat ahir a la platja dels Capellans de Salou cap a les 15.30 hores junt amb el seu pare, de 46 anys, i un altre home de 60, que van morir ofegats malgrat els intents de reanimació dels socorristes i dels sanitaris.
La platja on van passar els fets està vigilada i en el moment del contratemps s’estava fent el canvi de bandera groga a vermella, que prohibeix el bany, a causa del vent de mestral.
Les tres víctimes mortals són de nacionalitat romanesa i, amb elles, el nombre de morts a les platges catalanes aquest estiu ascendeix a 20, segons dades de Protecció Civil.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va desplaçar ahir sis unitats terrestres, un vehicle de comandament i un helicòpter medicalitzat, però els sanitaris no van aconseguir salvar la vida dels adults i el menor va ser traslladat en estat crític a l’hospital.
Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas i s’han fet càrrec de les diligències.
Notícies relacionadesProtecció Civil insta a extremar les precaucions a la platja, optar per les que comptin amb servei de socorrista i recorda que a la seva pàgina web es pot consultar informació dels serveis, bandera i aforament.
Finalment, recorda que, en cas de veure algú en dificultats, cal avisar els socorristes o trucar al telèfon 112.
- Una malaltia sense gènere ni edat Eva Cristina, diagnosticada de fibromiàlgia als 19 anys: «No vull que em vegin dèbil»
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 31 de març, a Espanya per la Guerra de l’Iran: la sense plom 95 baixa mentre el dièsel continua pujant
- Mort assistida Abogados Cristianos denuncia la metgessa que va tramitar l’eutanàsia de Noelia per ser coordinadora de trasplantaments
- Entorn natural Un santuari d’animals a una hora de Barcelona busca voluntaris per viure-hi: dies, setmanes i fins i tot mesos
- Turisme El poble català que més es busca a Internet no és el que imagines (i és a la Costa Brava)
