Sentit Girona
Col·lapse a l’AP-7 per l’accident mortal d’un camió a Fogars de la Selva
El vehicle ha bolcat, el conductor ha mort i s’han produït 20 quilòmetres de cues
Un altre sinistre en aquesta autopista a l’altura de Martorell genera retencions de 17,5 quilòmetres

El conductor d’un camió ha mort aquest dilluns després que el vehicle bolqués a la via AP-7 al seu pas per Fogars de la Selva (Girona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat. L’accident està causant retencions de més de 20 quilòmetres a l’autopista i també a la C-35, per on s’ha desviat part del trànsit.
⚫ Tallada l'AP-7 a Fogars de la Selva ➡ Girona per l'#accident d'un camió
— Trànsit (@transit) 8 de agosto de 2022
ℹ Es fan desviaments per la sortida de Sant Celoni en direcció a la C-35 pic.twitter.com/UJpRQ4b5aG
Els serveis d’emergència han rebut l’avís de l’accident a les 6.34 hores d’aquest dilluns i, fins al lloc dels fets, s’han desplaçat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat, un helicòpter medicalitzat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Un camioner ha mort després de bolcar el vehicle al passar frec a frec d’un altre vehicle pesant. La víctima respon a les inicials J .N. G., tenia 57 anys i era veí de Múrcia.
A causa de l’accident, l’AP-7 presenta 20 quilòmetres de cues en sentit Girona, i l’autopista està tallada a Fogars de la Selva. Es fan desviacions cap a la carretera C-35 per la sortida de Sant Celoni (Barcelona).
A la mateixa AP-7, a l’altura de Martorell, tres persones han resultat ferides de diversa consideració al xocar sis turismes, en un accident que ha obligat a tallar dos carrils de l’autopista en sentit Tarragona i està originant retencions de fins a 17,5 quilòmetres des de Sant Cugat. Tres persones han resultat ferides de diversa consideració, tot i que cap de greu.
Notícies relacionadesJa són 103 les persones mortes en accidents de trànsit a les vies interurbanes de Catalunya des de principis d’any, segons el balanç provisional del SCT.
Tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i un helicòpter medicalitzat han acudit al lloc de l’accident.
- Astronomia VÍDEO | L’aurora boreal que s’ha pogut observar des de Catalunya durant aquesta matinada
- Patrimoni Allau de turistes en un poble de Burgos al fer-se viral que la seva església és com Petra: «No donem l’abast»
- Futbol femení L’últim nyap de la selecció femenina: Tomé surt amb 10 i Itàlia l’empata
- 200 anys. Passeig de Gràcia, l’aparador de la protesta on no cap un milió de persones
- Girona 2-València 1 Stuani allarga l’increïble somni del Girona en una remuntada heroica
- L’OCU aconsella Loteria de Nadal: com compartir un dècim per WhatsApp de forma segura
- Nova estació Comença l’hivern meteorològic: l’Aemet explica per què no serà normal
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Seguretat Social Calcula com et queda la pensió el 2024: això és el que cobraràs | CALCULADORA
- Celebració Els guanyadors més curiosos de la loteria de Nadal