Agost
L’AP-7 acumula 35 km de cues en un dissabte al matí de trànsit complicat
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), ara mateix també hi ha altres incidències, com els 5,5 km de retencions en la N-II a la Jonquera i els dos quilòmetres en la C-63 a Lloret de Mar
Més de 35 quilòmetres de cues a l’AP-7 a les 12 del migdia auguren un dissabte de trànsit complicat. Les carreteres catalanes s’han omplert de cotxes aquest primer cap de setmana d’agost en una nova operació sortida que per a molts marca l’inici de les vacances.
Amb 17 quilòmetres de circulació lenta i retencions entre Castellví de Rosanes i Sant Cugat del Vallès en direcció Tarragona i 13 quilòmetres de congestió entre la Roca del Vallès i Mollet en direcció Girona, l’AP-7 ha tornat a ser l’artèria amb més dificultats a les carreteres catalanes. D’altra banda, un accident a Mont-roig del Camp ha provocat aquest matí diversos quilòmetres de retenció també a l’AP-7, en direcció Castelló de la Plana, que se suma als quilòmetres de retenció a Maçanet de la Selva i a la Jonquera.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), també hi ha ara mateix altres incidències, com els 5,5 quilòmetres de retencions en la N-II a la Jonquera o els dos quilòmetres en la C-63 a Lloret de Mar.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Eleccions legislatives a l’Argentina Milei es prepara per fer canvis amb el suport inèdit dels Estats Units
- Rodalies va desprogramar més de 800 trens al setembre
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
- L’atenció primària Les infermeres de Catalunya critiquen la vacunació «improvisada» contra la grip en una jornada de concentracions
- Després de més de tres hores de reunió Junts decideix per unanimitat trencar amb el PSOE i la militància votarà dimecres i dijous
