Cues quilomètriques
Reoberta l’AP-7 a Sant Cugat del Vallès després d’un accident

L’AP-7 s’ha tallat momentàniament a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) per un accident d’abans de les 8.00 hores, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Cap a les 9.30 s’ha reobert completament.
La incidència s’ha produït en sentit Tarragona i ha provocat fins a vuit quilòmetres de retencions entre els quilòmetres 151 i 159. Les cues han arribat a més de 25 quilòmetres, a Santa Perpètua de Mogoda.
També a l’AP-7, la col·lisió entre dos turismes a l’altura d’Olèrdola (Alt Penedès), en sentit Girona, ha obligat a tallar totalment la via. Les retencions superaven els dos quilòmetres al cap de poc de registrar-se el sinistre.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables