Tradicions
Vídeo | Els correbous indignen les xarxes de nou
La plataforma Prou Correbous ha compartit unes imatges d’impacte d’una celebració d’un bou capllaçat a la Ràpita

Com cada estiu, les celebracions amb toros generen una forta controvèrsia entre els qui defensen mantenir la tradició i els animalistes que critiquen el tracte «cruel i injustificat» que rep l’animal. La plataforma Prou Correbous ha compartit unes imatges d’impacte d’una celebració d’un bou capllaçat a la Ràpita, que han fet créixer la polèmica a les xarxes socials, amb moltes persones que reclamen el final d’aquest tipus de pràctiques pel sofriment que suporta l’animal.
Una de les crítiques més rellevants ha sigut la de Josep Lluís Alay, responsable de l’oficina de l’expresident Carles Puigdemont, que no ha dubtat a qualificar de «torturadors» els qui disfruten d’aquest polèmic festeig i ha qüestionat que se subvencionin amb fons públics.
Notícies relacionadesTambé el comunicador Sergi Mas ha abordat la qüestió amb el seu habitual punt de sarcasme: «Com que soc un ésser humà i soc superintel·ligent, faig això a un animal i em diverteixo. Al ser una tradició, el polític no em fallarà perquè si ho prohibeix perdrà vots. Soc súper llest!!».
La polèmica es revifa al cap de pocs dies que tres persones perdessin la vida durant aquest tipus de celebracions tradicionals portades a terme al País Valencià.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos