Així és el grau en Relacions Públiques, Publicitat i Màrqueting més internacional de Barcelona

L'Euroaula i la prestigiosa universitat britànica Queen Margaret University llançaran aquest curs la primera edició del Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications

El Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications és una titulació internacional oferta per Euroaula i la Queen Margaret University

El Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications és una titulació internacional oferta per Euroaula i la Queen Margaret University / Cedida

4
Es llegeix en minuts
Pep Canals

El sector de la publicitat està en auge. En un mercat globalitzat i amb una competència cada vegada més salvatge, les marques necessiten invertir en publicitat, màrqueting, comunicació i relacions públiques per a situar-se en el focus del consumidor. La publicitat ha evolucionat al mateix ritme que la societat i la digitalització ha obert una infinitat de nous canals en els quals cal tenir presència per a arribar a l'usuari.La inversió publicitària va ascendir en 2021 a més de 11.600 milions d'euros a Espanya, segons el “Estudi de la Inversió Publicitària a Espanya 2022” de InfoAdex. La demanda de professionals, sobretot aquells especialitzats en el mitjà digital, també creix cada any. Així doncs, un grau en Relacions Públiques, Publicitat i Màrqueting és una aposta segura de futur.

En aquest context, Euroaula, Escola Universitària, adscrita a la Universitat de Girona per al seu grau oficial en Turisme, s'ha aliat amb la prestigiosa universitat britànica Queen Margaret University per a llançar al setembre de 2022 la primera edició del Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications, una titulació oficial internacional bilingüe (anglès i castellà) que aposta per formar als millors professionals i adaptar-los a les demandes d'un mercat global.

La Queen Margaret University d'Edimburg, que atorga aquesta titulació, es troba entre les 20 principals universitats del Regne Unit en Comunicació i Màrqueting, segons el prestigiós rànquing Times and Sunday Times Good University Guide 2022.

Formació pràctica i adaptada al mercat

A Euroaula creuen fermament en què oferir als seus alumnes una experiència formativa que potenciï el seu talent, basada en uns valors globals i internacionals i amb esperit emprenedor, els prepararà amb èxit per a enfrontar-se al mercat laboral, que és cada vegada més exigent i interconnectat.

El pla d'estudis d'aquesta titulació potencia el treball en equip, la participació activa i la mobilitat internacional dels estudiants amb l'objectiu de potenciar les competències professionals clau per a liderar empreses, projectes i persones.

La publicitat és un sector en auge



/ Cedida

“La nostra metodologia és simple. Ens basem en un aprenentatge pràctic, basat en l'anàlisi de casos d'empreses reals. Per això tots els nostres professors són professionals en actiu del sector del màrqueting, la comunicació o les relacions públiques”, comenta Ivonne Arenas, Directora General d’Euroaula.

Grau bilingüe i programes internacionals

Per la seva clara vocació internacional, el Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications és un grau bilingüe en castellà i anglès. Una carrera totalment anglesa en la qual els alumnes comptaran, a més, amb fins a 3 hores setmanals de classes en anglès (gratuït) i un curs de preparació per al First Certificate com a centre homologat de Cambridge.

Els alumnes d'aquesta titulació d’Euroaula podran gaudir també d'intercanvis internacionals a nivell acadèmic, a més de la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses tant a nivell nacional com internacional.

Accedir a la universitat sense selectivitat

Per ser una titulació oficial internacional, aquesta no requereix de preinscripció universitària ni de selectivitat, per això és una molt bona opció per a aquells estudiants que no han superat la selectivitat, que no han aconseguit la nota de tall requerida o per a estudiants internacionals.

Els requisits per a accedir a aquesta formació impartida per Euroaula i Queen Margaret University és estar en possessió de batxillerat o d'un Cicle Formatiu de Grau Superior o equivalent superat. El centre, a més, realitzarà una prova d'admissió pròpia a aquelles persones que decideixin apostar per aquesta titulació.

Quines sortides professionals té la publicitat?

Com es comentava a l'inici de l'article, el sector de la publicitat està en auge i els nous canals digitals requereixen d'experts i nous perfils que els dominin. Amb el Bachelor Degree in Public Relations & Màrqueting Communications els estudiants podran aspirar, entre altres a treballar en:

  • Equips de Màrqueting o Comunicació

  • Product Management

  • Brand Management

  • Global Màrqueting Strategy Management

  • Especialista en Màrqueting Digital i posicionament en línia

  • Director de Comunicació Digital

  • Mobile Màrqueting Management

  • Director de ecommerce

Des del departament de Career Service d’Euroaula donen molta importància a l'ocupabilitat de tots els estudiants. Per aquest motiu, posen a la seva disposició des del primer any un Servei d'Orientació Professional, totalment personalitzat i individualitzat en el qual HeadHunters professionals treballaran al costat de l'alumne en la creació o millora de la seva pròpia marca personal ajudant-lo a definir el seu objectiu professional.

A més, se'ls assessora per a desenvolupar un CV i un perfil de Linkedin atractiu per a les empreses i se'ls prepara per a superar amb èxit les diferents fases dels processos de selecció.,

Euroaula és un centre adscrit a la Universitat de Girona



/ Cedida

En el seu compromís amb el desenvolupament professional i acadèmic dels seus alumnes, Euroaula, Escola Universitària, ha col·laborat amb més de 2000 ofertes d'ocupació i pràctiques, tant nacionals com internacionals, gràcies a la seva xarxa d'empreses col·laboradores i a les seves més de 35 anys d'experiència formant a futurs professionals.

Vols dedicar-te a un sector en auge? Sol·licita més informació en la seva pàgina web.