Investigació oberta
Un incendi crema onze cotxes en un aparcament de Premià de Mar

Un incendi en un aparcament de Premià de Mar (Maresme) ha cremat onze vehicles. Els Bombers han rebut l’avís cap a les 05.00 hores de la matinada d’aquest diumenge i s’han presentat al lloc dels fets, al carrer Antoni Gaudí. Dues dotacions han apagat les flames, que han afectat els cotxes de diversa consideració.
Segons fonts de la Policia Local citades per Radio Premià de Mar, el foc s’ha originat per causes que es desconeixen en un tot terreny que estava aparcat a la zona. En un tuit, l’ajuntament ha apuntat que «no es descarta un curtcircuit». La policia està contactant amb tots els afectats.
🔴 A 1a hora del matí s'ha produït un incendi al solar del C. d'Antoni Gaudí, a tocar de la Ctra. de Premià de Dalt, que ha afectat uns 8 vehicles.
— AjPremiàDeMar (@ajpremiademar) 10 de julio de 2022
➡️L'incendi s'ha iniciat en un tot terreny. Les causes es desconeixen, però no es descarta que el motiu hagi estat un curtcircuit.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per aclarir les causes del sinistre. Aquests dies Premià de Mar està celebrant la seva festa major.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff
- Negociació en marxa El Govern admet el xoc amb Hisenda pel finançament i defensa que Catalunya ha de recaptar el 100% de l’IRPF