Trobada dimarts vinent
Els reptes de la generació sènior, a debat
Una taula rodona analitza les oportunitats que genera l’economia ‘silver’ i, alhora, les noves necessitats socials i sanitàries d’aquest col·lectiu cada vegada més nombrós
Serà dimarts vinent a les 10.00 hores a la Torre Mapfre de Barcelona i els lectors que hi estiguin interessats poden aconseguir invitacions per assistir-hi

L’increment de l’esperança de vida està generant un canvi demogràfic i es calcula que, a Europa, una de cada quatre persones serà més gran de 65 anys el 2050. I això implica una oportunitat per configurar l’anomenada economia ‘silver’ entorn d’una jubilació activa i saludable. Però també tota una sèrie de reptes per garantir un envelliment digne i equitatiu, en especial en situacions de dependència.
Per analitzar aquestes oportunitats i reptes, El PERIÓDICO i Mapfre organitzen dimarts vinent la taula rodona ‘Generació sènior, solucions per a un futur ple’.
Serà a les 10.00 hores a la Torre Mapfre i hi participaran Anna Figueras, secretària d’Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya; Joaquín de los Reyes, director de Desenvolupament de Negoci de Grans Ciutats de Mapfre España; Natàlia Bundó, directora de Pensium teGuía; Manel Vates, responsable regional de Catalunya del Grupo Amavir; i Pere Solanellas, director general de la fundació Asisted.
Per a totes aquelles persones que estiguin interessades a assistir-hi, en poden adquirir una invitació enviant un correu electrònic a jpons@elperiodico.com.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys