Duel a Twitter
Així ha contestat Pedro Sánchez a Elon Musk per l’energia solar
El fundador de Tesla diu que Espanya hauria de proveir Europa mitjançant un gran parc fotovoltaic i el president el convida a invertir-hi
El president del Govern, Pedro Sánchez, ha convidat públicament Elon Musk a invertir en el sector de l’energia solar a Espanya després que el fundador de Tesla comentés a Twitter que el país hauria de construir un parc solar «massiu» per subministrar energia a tot Europa.
En un missatge publicat al seu compte oficial de la xarxa social Twitter, el president ha destacat la tasca d’Espanya a l’hora de desplegar energies renovables i ha convidat Musk a conèixer l’estratègia del Govern.
«Ja estem implementant el pla més ambiciós cap a un sistema energètic eficient i renovable. Tot els sectors implicats. Maximitzant les oportunitats, la digitalització i la cadena de valor per a l’èxit a llarg termini. El temps és ara. Fem-ho bé. Vine i mira-ho. A Espanya, donem la benvinguda als inversors», ha remarcat Sánchez.
Notícies relacionadesWe’re already implementing most ambitious plan towards efficient & sustainable energy system. All sectors on board. Maximizing opportunities, digitalization and value chain for a long lasting success. Time is now. Let's get it right. Come and see.
— Pedro Sánchez (@sanchezcastejon) 5 de abril de 2022
We welcome investors in Spain. https://t.co/QVPnxaQHui
En un missatge similar publicat ahir a la nit, l’exministre de Ciència i Innovació d’Espanya, Pedro Duque, va contestar a Musk que a Espanya es dona la benvinguda a les inversions per elevar la producció de renovables i que el país té el mercat legal preparat per fer-ho. «¿Coneixes algun inversor?», va rematar l’exministre i astronauta espanyol.
A més de fundar Tesla, Musk també va fundar fa anys l’empresa de panells solars SolarCity, que el 2016 va ser adquirida per Tesla per operar com una de les seves filials.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
