L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a la Corunya: última hora dels casos a Galícia
El nombre d'infectats per coronavirus a Galícia puja a 14.513 persones, amb 641 morts
zentauroepp54026801 coronavirus corua200815153132 /
L’epidèmia del coronavirus continua a Galícia. El nombre d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat puja a 14.513 , amb 641 morts, segons les últimes dades oficials. [Seguiu les últimes notícies sobre el coronavirus en la Corunya].
El brot que va desencadenar la pandèmia del SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, al centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès arreu del món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte amb una persona contagiada al seu país.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- "Volíem aprofitar les onades"
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- BÀSQUET El Barça és el primer de l’ACB que assalta el Surne Bilbao a la seva pista
- NOVA CAUSA JUDICIAL Laporta, imputat un altre cop
- TENNIS | LA BATALLA DELS SEXES Un Kyrgios a mig gas s’endú el duel contra una gran Sabalenka
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Marc Márquez, el retorn al cim més admirat
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Ara tinc la pressió de ser algú important"
